Doprava:

Je doprava zadarmo?

Ponúkame bezplatnú dopravu po celom území Slovenskej a Českej republiky. Tovar musí presiahnuť hodnotu 200 € a bezplatná doprava sa v poslednom kroku objednávky  automaticky pripočíta. Objednávky s hodnotou pod 200 € majú sadzobník dopravy, ktorý uvádzame na podstránke Spôsob platby a doručenie.

Zásielku pripravujeme po obdržaní objednávky.

Časy doručenia prepravných spoločností:

  • Rýchle doručenie (DPD, DPD Pick UP): 2 - 3 pracovné dni
  • Rýchle doručenie (Slovenská pošta - kuriér na adresu, balík na Poštu): 2 - 3 pracovné dni

Po spracovaní objednávky a následnom balení nahrávame odosielacie a doručovacie údaje priamo prepravnej spoločnosti Následne po podaní zásielaky prepravcovi Vám príde doručovací email o čase a dni doručenia. V deň doručenia Vám bude zaslaný email alebo sms správa o doručení v presne určený čas. 

POE kamera:

Prečo nemôžem vyhľadať POE kamery, keď LED indikátor na konektore svieti?
  1. Pripojte kameru k inému portu a skúste to znova.
  2. Stiahnite si nástroj Správca zariadení, otvorte ho a kliknite na „IP Search“. Ak stále nemôžete vyhľadať kameru, prejdite na ďalší krok.
  3. Pripojte kameru k 12 V adaptéru, pripojte kameru k internetu, potom znova kliknite na „IP Search“ a kontaktujte nás ohľadom technickej podpory.

Otestujte svoju kameru podľa nasledujúcich krokov:

  1. Skúste použiť iný sieťový kábel.
  2. Pokúste sa pripojiť kameru k inému POE portu.
  3. Pripojte kameru pomocou 12 V 1 A napájacieho adaptéra.

Ak kamera POE funguje s napájacím adaptérom 12 V 1 A, znamená to, že doska POE vo vnútri kamery môže byť poškodená. Kontaktujte našu podporu.

Najprv skontrolujte, či je v ponuke aktualizácie vášho NVR dostupná nová online aktualizácia. Ak nie, kontaktujte nás o Vašej verzii pre ďalší postup. Podrobnosti o najnovších aktualizáciách NVR záznamníkov a aktualizačné súbory s postupom inštalácie posielame na vyžiadanie. Prosíme kontaktujte našu podporu.

POE kamera:

Kliknite pravým tlačidlom myši na obrazovku - Hlavná ponuka - Systém - Konto - Upraviť heslo.

Prejdite na prihlasovaciu stránku a kliknite na „Zabudnuté heslo“. Zobrazí sa overovací kód. Otvorte aplikáciu Xmeye Pro a naskenujte tento kód, aby ste získali bezpečnostný kód. Zadajte bezpečnostný kód na prihlasovacej stránke na obnovenie hesla. Následne zadajte nové heslo a potvrďte ho. Podrobný návod na reset hesla ponúkame v manuáloch v časti Manuály a súbory.

  1. Pripojte napájanie kamery a pripojte ju k do rovnakej siete k prepínaču alebo routeru pomocou sieťového kábla.
  2. Stiahnite si aplikáciu ICSee a pridajte zariadenie.
  3. Kliknite na „Obnoviť heslo“ a získajte overovací kód na obnovenie hesla.

WiFi kamera:

Ako môžem resetovať heslo pre moju WiFi kameru?
  1. Vyhľadajte resetovacie tlačidlo v blízkosti slotu pre SD kartu alebo RJ45 LAN kábla.
  2. Stlačte a podržte tlačidlo reset na približne 10 sekúnd.
  3. Uistite sa, že počujete zvuk resetovania, ktorý indikuje, že všetky nastavenia a heslá boli obnovené. Kamera vydá zvuk po anglicky s oznámením reset hesla.
  4. Predvolené používateľské meno je „admin“ a heslo je prázdne.

Postupujte podľa krokov v tomto inštruktážnom videu: Ako zdieľať WIFI kameru 

Ostatné

Môžem upgradovať svoje kamery alebo NVR záznamník?

Otvorte stránku verzie produktu a skontrolujte, či je k dispozícii online aktualizácia.

  1. Zapnite kameru, zobrazí sa správa „systém sa spúšťa“ a môžete začať s nastavením.
  2. Ak to nefunguje, pripojte kameru k smerovaču a skontrolujte, či indikátor svieti alebo nie. Potom kontaktujte našu podporu.

Náhodné odpojenie:
1. Odpojte externý sieťový kábel a skontrolujte, či nedošlo k poškodeniu. Ak sa kábel zdá v poriadku, môže to byť spôsobené konfliktmi IP. Skontrolujte konflikty IP, zmeňte adresu IP na novú a skúste to znova. Ak problém pretrváva, reštartujte NVR, aby ste zistili, či sa problém vyriešil.
2. Aktualizujte NVR a kamery na najnovšiu verziu. Ak potrebujete ďalšiu pomoc, poskytnite informácie o verzii Vášho NVR a kamier nášmu tímu podpory.

  1. Vymeňte sieťový kábel a skúste to znova.
  2. Kontaktujte náš tím podpory pre súbor aktualizácie a pokyny na aktualizáciu kamery.
  3. Resetujte kamery. Prečítajte si pokyny pre resetovanie POE IP kamery v časti Manuály a súbory.

1. Reštartujte NVR
2. Odpojte kamery a následne ich postupne pripájajte.
3. Poskytnite informácie o verzii vášho NVR a kamier nášmu tímu podpory a spoločne budeme riešiť daný problém.

Najprv vložte USB disk do USB portu. Kliknite pravým tlačidlom myši - Hlavná ponuka - Systém - Zálohovanie, potom vyberte Kanál, Čas, Súbor a kliknite na Štart. Najskôr si ale musíte v zázname nahrať presný úsek záznamu.

Vstúpte do hlavnej ponuky NVR - Sieť - NetService - Mobilná správa - Začiarknite možnosť Povoliť, potom kliknite na Inteligentné upozornenie - Začiarknite možnosť Odoslať e-mail a správu z mobilu. Ďalšie podrobnosti nájdete v manuáloch v časti Manuály a súbory.

Odpojte externý sieťový kábel a nastavte zložité heslo (kombinácia písmen a číslic) pre NVR. V nastaveniach NVR vypnite v možnostiach aktualizácie funkciu „Automatická online aktualizácia“.

1. Skontrolujte parametre kamery (Stlačte pravým tlačidlom na myške - Políčko Param IPC. - Nastavení obraz - Upravte parametre podľa Vašich požiadaviek) Ak sa nočné videnie javí ako veľmi tmavé, skontrolujte stav infračerveného svetla a LED diód.
2. Otvorte VMS,  a pridajte kameru a prejdite do nastavení farieb, kde môžete upraviť jas.